Z LOGIN

Z Login is een erkende leverancier van eHerkenning. Het bedrijf is onderdeel van Unified Post, een leverancier van zogeheten ‘Trusted Services’ zoals identity-, document- en payment services. Z Login geeft zelf aan dat hun middel geschikt is voor 1.274 diensten en dat er ruim 135 duizend gebruikers zijn van Z Login.

Z Login sorteert al voor op de verwachting dat EH3 het standaard ‘normale’ niveau wordt en dat wellicht EH1, EH2 en EH2+ verdwijnen. Niveau EH3 is dan ook het meest gekozen en wie kiest voor 3 jaar krijgt hier ook de hoogste korting (30%).

1
1,0 rating
1 van de 5 sterren (gebaseerd op 7 reviews)
Uitstekend0%
Goed0%
Gemiddeld0%
Matig0%
Slecht100%

Alle reviews bekijken | Zelf review plaatsen

VOORDELEN:

✔ 30% korting bij EH3 (3 jaar)

✔ Bedrijf Z Login is 100% gericht op identiteit- & veiligheidsdiensten

Tarieven per niveau:

EH1EH2EH2+EH3EH4
1 jaar€5€20€21€45€45
3 jaar€15€45€55€95€115
Korting0%25%13%30%15%

Boven genoemde tarieven zijn per middel per jaar (een middel kan door één persoon worden gebruikt)

Website: www.zlogin.nl

Functies

Ketenmachtiging
De ketenmachtiging is bij Z Login enkel vanaf EH3 beschikbaar, de kosten hiervoor zijn €19,95 per jaar. Met ketenmachtiging kan één persoon worden gemachtigd voor de gehele organisatie zaken te doen met eHerkenning of kan een intermediair worden gebruikt.

OTP device
Z Login biedt de mogelijkheid om een OTP device te gebruiken. Met dit kleine apparaat kun je 2-factor verificatie toepassen. Er is in dit geval dus geen mobiel nodig, dit kan handig zijn in afgelegen gebieden met slecht bereik of in het geval dat een persoonlijke mobiel niet gebruikt kan worden. Dit OPT device kost €45 en kan maximaal 36 maanden worden gebruikt.

Beheermodule
Vanaf EH2+ kan er bij Z Login gekozen worden voor de ‘enterprise solution’, dit zakelijke abonnement geeft de mogelijkheid een beheermodule te gebruiken. Er kan hiervoor exact gekozen worden hoeveel personen toegang krijgen tot hoeveel bedrijven en op welk niveau. Ter illustratie, een pakket met 3 personen die 3 bedrijven op niveau EH3 kunnen beheren kost €337,50 per jaar.

Fysieke identificatie
De eerste fysieke identificatie is gratis. Mocht deze niet goed zijn gegaan, dan kost een extra fysieke identificatie voor uitgifte EH3 bij Z Login eenmalig €17,50 .

Klantenservice

Tel: 085 023 93 10 (werkdagen 9:00 – 16:30)
Mail: Contactformulier

Alle Z Login Ervaringen:

Hieronder leest u ervaringen van klanten van Z Login. Ook is het mogelijk door middel van het formulier uw eigen ervaring te delen, let bij uw eigen review op correct taalgebruik, inhoudelijk juiste informatie en plaats géén persoonsgegevens.

Zo flexibel als een mammoettanker

1,0 rating
oktober 20, 2020

De hele procedure verloopt via een oerwoud aan pdf formulieren die online staan. Deze PDF formulieren zijn bijzonder slecht gemaakt. Je kan niet fatsoenlijk van invulveld naar invulveld “tab-ben”, waardoor je elk vak opnieuw met de muis moet aanklikken. Vervolgens gaat alles per post. Als er een klein foutje in een formulier zit, moet je de hele bende weer opnieuw doorlopen. Het is vreselijk omslachtig en ouderwets. Dit soort dingen kunnen gewoon online. Ik wil enkel online mijn KvK invullen en dat vervolgens alles automatisch ingevuld zien worden, ipv dat ik alles in een pdf moet doen.
Verder is de communicatie met ze niet echt om over naar huis te schrijven. De eerste keer dat er iemand aan de deur moest komen voor de paspoort verificatie kreeg ik de melding dat ik niet thuis was. Daar zat ik dan met mijn vrije dag thuis op die gast te wachten, want het tijdslot was zo’n beetje van 8 tot 18. Bleek bij een tweede keer dat mijn handtekening niet genoeg leek op die op het paspoort. Kon ik weer alles opnieuw invullen.
Ik heb de hele bende maar opgezegd en ben op zoek gegaan naar een modernere en flexibelere partij…

QP

Alles online, maar wel langs moeten komen

1,0 rating
oktober 6, 2020

Ik ben al een tijd aan het communiceren met de leverancier, omdat ik niet langs kan komen ivm het vast zitten in het buitenland vanwege Covid. Ik probeer tot een oplossing te komen, maar het enige antwoord wat steeds terug komt is dat het abonnement al is in gegaan en dat de rekening zsm voldaan moet worden.

RR

Werkt niet naar behoren

1,0 rating
mei 13, 2020

Zeer omslachtige procedure om E-herkenning nivo 3 aan te vragen. Veel papierwerk, overbodige emails en een verificatiebezoek. Tot slot werkt de activatiecode niet omdat zogezegd Live.nl, outlook en Hotmail.com een storing hebben. Na een eigen email-test geeft de Unified Post toe dat zij een communicatieprobleem hebben met deze emailproviders waardoor mailtjes niet aankomen.
Je mag als klant zelf terugbellen en telkens 10 minuten in de wacht staan om te vragen of de problemen zijn opgelost. Of een nieuwe procedure met een andere emailadres starten als je daar zin/tijd voor hebt.

Bart

Waardeloos en kansloos bedrijf

1,0 rating
mei 4, 2020

Na insturen aanvraag krijg ik een algemene melding dat gegevens op kopie paspoort teveel zijn afgeschermd. Ik moet zelf maar raden wát er dan teveel is afgeschermd. Let wel, ik gebruik de richtlijnen van de rijksoverheid om misbruik van mijn kopie paspoort te voorkomen.

EL

1 ster want 0 is niet mogelijk

1,0 rating
april 21, 2020

Bizar slecht. Na anderhalve maand bellen en mailen kan ik nog steeds geen gebruik maken van eHerkenning. Ondertussen komen er allerlei extra kosten bij. Negatieve sterren zou mogelijk moeten zijn in dit geval.

Youri

Zeer traag en slecht te bereiken

1,0 rating
februari 24, 2020

Nieuwe aanvragen en upgraden naar EH3 loopt heel heel erg traag. En als je belt dan moet je wachten voor niet minder dan 30 minuten.

Munir

Slecht en zeer moeizaam

1,0 rating
februari 12, 2020

Na 4 weken wachten op upgrade naar nivo 3 e-herkenning blijkt door Z-login bij hen een fout gemaakt te zijn in ons telefoonnummer voor de sms controle. Na zeer lang in de wacht uiteindelijk een medewerker aan de lijn moeten WIJ van hen alles op nieuw aanvragen, incl kopieën id etc ipv dat Z-login hun fout corrigeert en het nummer snel verifiëert en snel bruikbaar maakt. Maar dat is teveel gevraagd. Nee, men wordt boos aan de telefoon. Heel slechte beurt, Z-login!

Dago de Werd, directeur KORVN (BSO Nijmegen en KDV de Zonnestraaltjes)

Uw ervaring met Z login delen: