We-ID

Per 01 februari 2020 is We-ID de nieuwe naam van Connectis. Het bedrijf is opgericht in 2008 en sinds 2017 onderdeel van SIDN (uitgifte bedrijf van het .NL domein). We-ID geeft zelf aan marktleider te zijn in eHerkenning, zo zou 70% van alle transacties binnen eHerkenning via We-ID lopen. Andere oplossingen van het bedrijf zoals inloggen met DigiD, Facebook, Google, eIDAS en Bank-ID/iDIN worden nog steeds via Connectis aangeboden.

VOORDELEN:

✔ 30% korting bij EH3 (3 jaar)

✔ Bedrijf We-ID is marktleider

Tarieven per niveau:

EH1EH2EH2+EH3EH4
1 jaar€5€17€21€45€45
3 jaarn.v.t.€39€55€90€90
Korting20%24%13%33%33%

Boven genoemde tarieven zijn per middel per jaar (een middel kan door één persoon worden gebruikt)

We-ID biedt klanten de mogelijkheid om per jaar of gelijk voor 3 jaren een abonnement af te sluiten. Daarbij loopt de korting op van 13% tot 33% afhankelijk van het eherkenningsniveau dat gekozen wordt. Enkel voor niveau EH1 is het niet mogelijk om een 3-jarige abonnement af te sluiten, de verwachting is dat dit niveau zal verdwijnen en daarom kan het enkel nog per jaar worden besteld. Het meest gebruikte niveau EH3 kost bij We-ID €45 per jaar of €90 voor 3 jaren wat neer komt op €30 per jaar.

Klantenservice

De klantenservice van We-ID is telefonisch, per email en per formulier te bereiken. Hieronder vind je de directe contactgegevens.

Mail: eh-support@we-id.nl
Telefoonnummer: +31 (0)85-023 93 30 (werkdagen 09:00-16:30)
Postadres: We-ID, Postbus 18, 8200 AA Lelystad


Alle We-ID Ervaringen & Beoordelingen:

Hieronder is het mogelijk eigen ervaringen en/of klachten te delen met de Eherkenning van We-ID of voorheen Connectis. Let bij het delen van je persoonlijke ervaring op het geven van de juiste informatie, deel géén persoonsgegevens van bijvoorbeeld medewerkers en zorg altijd voor een passend taalgebruik.

Zeer slechte communicatie

1,0 rating
juli 27, 2020

Zij hebben ons een factuur gestuurd voor een product/dienst (beheermodule) dat we reeds geannuleerd hebben. Reactie via email teruggestuurd naar de afd. Finance over de vergissing. Helemaal geen feedback of excuus ontvangen.
Een maand later weer dezelfde factuur naar ons gemaild… Echt geen woorden voor ???
Volgend jaar toch andere provider zoeken

Thé Nguyen

Verschrikkelijk

1,0 rating
mei 19, 2020

Sinds 2015 hebben wij via Connectis EH2 machtiging. Jaren gebruikt voor tal van doeleinden. Na de verandering naar we-id werkt dit alles nog maar gedeeltelijk.. niemand bij we-id kan ons helpen; de enige oplossing: een betaalde spoedprocedure om een nieuwe account aan te vragen. Dit is toch krankzinnig?

Anton

activatiecode na 3 werkdagen na ontvangst verlopen

1,0 rating
april 24, 2020

Waardeloos bedrijf , niet aan beginnen

Klant

Totaal geen oog voor de klant

1,0 rating
april 23, 2020

We zijn al een paar jaar klant bij we-id (voorheen Connectis) voor onze e-Herkenning.
Ze hebben zich altijd zeer bureaucratisch opgesteld. Natuurlijk moet je je aan de regels houden bij een product als e-Herkenning, maar dat zou je niet moeten verhinderen je klanten te helpen. Ik heb drie keer geprobeerd van een medewerker die uit dienst is zijn e-Herkenningsmiddel in te trekken, dat lijkt te lukken, wordt ook netjes bevestigd per mail, en de volgende dag is die persoon toch gewoon weer actief waar je pas maanden later achter komt als je weer op de site bent.
Ook klantenservice is verschrikkelijk. Als je een vraag stelt krijg je gewoon een standaardantwoord vanuit een FAQ. Als je dan aangeeft dat dat antwoord je niet helpt dan krijg je letterlijk hetzelfde standaardantwoord gewoon weer toegestuurd. En dat letterlijk tot 3x aan toe…
Laat zich raden waarom ik op deze site ben: een andere provider uitzoeken.
Mijn tip: sla We-ID over.

Bas

Review delen: