We-ID
juni 4, 2019
We ID eHerkenning Review
We-ID is opgericht in 2008 en sinds 2017 onderdeel van SIDN (uitgifte bedrijf van het .NL domein). We-ID geeft zelf aan marktleider te zijn in eHerkenning, zo zou 70% van alle transacties binnen eHerkenning via We-ID lopen. Andere oplossingen van het bedrijf zoals inloggen met DigiD, Facebook, Google, eIDAS en Bank-ID/iDIN worden nog steeds via Connectis aangeboden.
Alle reviews bekijken | Zelf review plaatsen
Website: WE ID eHerkenning
We ID kosten niveau 3 in 2021
Het tarief van We ID voor 1 jaar als er direct een 3 jaren abonnement wordt aangegaan is op het moment van schrijven € 30 per jaar. EH3 is het standaard niveau wat het meest wordt afgenomen.
Naar WE ID eHerkenning
Klantenservice
De klantenservice van We-ID is telefonisch, per email en per formulier te bereiken. Hieronder vind je de directe contactgegevens.
- Mail: eh-support@we-id.nl
- Telefoonnummer: +31 (0)85-023 93 30 (werkdagen 09:00-16:30)
- Postadres: We-ID, Postbus 18, 8200 AA Lelystad
Alle We-ID Ervaringen & Beoordelingen:
Hieronder is het mogelijk eigen ervaringen en/of klachten te delen met de Eherkenning van We-ID of voorheen Connectis. Let bij het delen van je persoonlijke ervaring op het geven van de juiste informatie, deel géén persoonsgegevens van bijvoorbeeld medewerkers en zorg altijd voor een passend taalgebruik.
Eigenlijk geen ster waardig!
Pas goed op met deze partij. Kijk goed naar de voorwaarden. Klantbehandeling is niet meer van deze tijd. Ze hanteren een opzegtermijn van twee maanden, maar waarschuwen niet tijdig voor afloop, zodat je er op moet letten anders zou je automatisch weer aan een meerjarig contract vastzitten. Lastig bij iets voor incidenteel gebruik.
Het werkt nu eindelijk
Duurde wat weekjes maar heb eindelijk eHerkenning niveau 3 up & running.
Slechte informatie verstrekking en onfatsoenlijk
Berekende kosten door aan mij, voor een wijzing in het dossier. Wijziging was niet nodig geweest als medewerker correcte informatie aan mij doorgaf. Dus ik krijg een factuur voor een door hen gemaakte fout. Maar het niet openstaan voor het terug draaien van deze factuur, maakt het onfatsoenlijk. Zoeken een andere leverancier a.u.b.
Niet doen
Heel slecht bedrijf, zoek een alternatief
schandalig bedrijf
totaal niet klantvriendelijk 1 man op de helpdesk eerst 8 minuten wachten tot je3 aan de beurt bent. Daarna ik zal het even nakijken…….na 43 minuten wachten heb ik opgehangen en ben opnieuw gaan bellen ook toen na 20 minuten niemand aan de lijn!
Dat allemaal omdat ze mijn post kwijt zijn geraakt. Echt ongelofelijk slechte firma. Het lijkt wel een nuts bedrijf die interesseren de mensen die ze dienen ook niet.