DIGIDENTITY
juni 4, 2019
Digidentity eHerkenning Review
Het bedrijf Digidentity is gevestigd in Den Haag en heeft ervaring met tal van digitale veiligheid diensten. Zo biedt het bedrijf in Engeland GOV.uk aan, de Engelse variant van DigiD, en is daarmee marktleider. Verder is Digidentity gespecialiseerd in PKIoverheid SSL-certificaten, digitaal ondertekenen en digitale paspoorten.
Alle Digidentity reviews bekijken | Zelf review plaatsen
Naar Digidentity eHerkenning
eHerkenning abonnementen
Digidentity is de enige aanbieder van eHerkenning die niet apart EH2 en EH2+ aanbiedt, zij hebben dit gecombineerd in EH2+. Voor niveau EH3 (het standaard niveau) is het bedrijf gemiddeld qua tarief met een tarief van € 30 per jaar.
Digidentity biedt de verschillende eHerkenning abonnement aan met een maandtarief. Er is echter wel een minimale contractduur van 12 maanden waardoor je in eerste instantie voor een heel jaar betaalt. Daarna kan er wel maandelijks worden opgezegd. Ook na het eerste jaar blijft da facturatie per jaar plaatsvinden.
Klantenservice
De klantenservice van Digidentity is bereikbaar via telefoon en mail:
- +31(0)70 700 79 76
- helpdesk@digidentity.eu
Bekijk de website van Digidentity
Alle Digidentity Ervaringen
Hieronder leest u ervaringen van klanten van Digidentity en laat u ook zelf uw eigen ervaring achter om zo andere geĂ¯nteresseerden te informeren.
Drama dit bedrijf
Het gaat mis en blijft mis gaan en word niet opgelost. Echt vreselijk je bent het als werkgever verplicht om in te loggen bij UWV, kost geld en nog drama ook dit bedrijf.
Waardeloze dienstverlening
ontzettend onduidelijke toelichtingen bij wat je moet doen. Rare foutmeldingen. Servicedesk onbereikbaar. Zelfs het telefoonnummmer van de servicedesk wat in de chatbot staat klopt niet.
Treurig platform
NIET DOEN! Hoe moeilijk is het om iets te bouwen wat klantvriendelijk is. Het lijkt wel of de overheid dit platform heeft gebouwd. Schandalig dat er zonder gebruiksvriendelijkheidstoets bedrijven worden toegelaten tot dit “verplichtte” systeem. Doe er wat aan, please, investeer in klantvriendelijkheid. Maak bijv. een filmpje over de procedure van A tot Z en zorg dat je systeem het doet op alle platforms.
Slecht product en slechte service
Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer. wat een slecht product. Klanten service is ook beneden alle peil.
Slechte service, dramatisch traag
Dramatische klantenservice. Ik ben zes maanden bezig geweest om niveau e-herkenning te krijgen.
Nu werkt het nog niet.