DIGIDENTITY

Het bedrijf Digidentity is gevestigd in Den Haag en heeft ervaring met tal van digitale veiligheid diensten. Zo biedt het bedrijf in Engeland GOV.uk aan, de Engelse variant van DigiD, en is daarmee marktleider. Verder is Digidentity gespecialiseerd in PKIoverheid SSL-certificaten, digitaal ondertekenen en digitale paspoorten.

1.3
1,3 rating
1.3 van de 5 sterren (gebaseerd op 3 reviews)
Uitstekend0%
Goed0%
Gemiddeld0%
Matig33%
Slecht67%

Alle reviews bekijken | Zelf review plaatsen

Het bedrijf Digidentity is gevestigd in Den Haag en heeft ervaring met tal van digitale veiligheid diensten. Zo biedt het bedrijf in Engeland GOV.uk aan, de Engelse variant van DigiD, en is daarmee marktleider. Verder is Digidentity gespecialiseerd in PKIoverheid SSL-certificaten, digitaal ondertekenen en digitale paspoorten.

eHerkenning abonnementen

Digidentity is de enige aanbieder van eHerkenning die niet apart EH2 en EH2+ aanbiedt, zij hebben dit gecombineerd in EH2+. Tevens valt op dat Digidentity voor EH1 redelijk duur is, €9 per jaar, terwijl meerdere concurrenten hier rond de €5-€6 vragen. Voor niveau EH3 is het bedrijf echter juist het de goedkoopste eherkenning leverancier met een tarief van €41 per jaar.

Digidentity biedt de verschillende eHerkenning abonnement aan met een maandtarief. Er is echter wel een minimale contractduur van 12 maanden waardoor je in eerste instantie voor een heel jaar betaalt. Daarna kan er wel maandelijks worden opgezegd. Ook na het eerste jaar blijft da facturatie per jaar plaatsvinden.

Klantenservice

De klantenservice van Digidentity is bereikbaar via telefoon en mail:

  • +31(0)70 700 79 76
  • helpdesk@digidentity.eu

Bekijk de website van Digidentity

Alle Digidentity Ervaringen

Hieronder leest u ervaringen van klanten van Digidentity en laat u ook zelf uw eigen ervaring achter om zo andere geïnteresseerden te informeren.

Traag

1,0 rating
maart 25, 2020

Zowel het systeem als de support zijn erg traag. Ik ben niet tevreden. Het kost allemaal erg veel tijd.

Peter van Bergen

Zeer onprofessioneel

1,0 rating
januari 14, 2020

Reageren niet op emails en nemen de telefoon niet op maar sturen wel aanmaningen. Daar kun je niet op reageren.

Daan Linssen

Geen reactie van support

2,0 rating
juli 10, 2019

Al ruim 2 weken geleden een vraag gesteld via de helpdesk email maar nooit een reactie gekregen… slechte eerste indruk op deze manier.

Luuk

Deel uw ervaring: