DIGIDENTITY

Het bedrijf Digidentity is gevestigd in Den Haag en heeft ervaring met tal van digitale veiligheid diensten. Zo biedt het bedrijf in Engeland GOV.uk aan, de Engelse variant van DigiD, en is daarmee marktleider. Verder is Digidentity gespecialiseerd in PKIoverheid SSL-certificaten, digitaal ondertekenen en digitale paspoorten.

1.3
1,3 rating
1.3 van de 5 sterren (gebaseerd op 19 reviews)
Uitstekend5%
Goed0%
Gemiddeld0%
Matig11%
Slecht84%

Alle reviews bekijken | Zelf review plaatsen

Het bedrijf Digidentity is gevestigd in Den Haag en heeft ervaring met tal van digitale veiligheid diensten. Zo biedt het bedrijf in Engeland GOV.uk aan, de Engelse variant van DigiD, en is daarmee marktleider. Verder is Digidentity gespecialiseerd in PKIoverheid SSL-certificaten, digitaal ondertekenen en digitale paspoorten.

eHerkenning abonnementen

Digidentity is de enige aanbieder van eHerkenning die niet apart EH2 en EH2+ aanbiedt, zij hebben dit gecombineerd in EH2+. Tevens valt op dat Digidentity voor EH1 redelijk duur is, €9 per jaar, terwijl meerdere concurrenten hier rond de €5-€6 vragen. Voor niveau EH3 is het bedrijf echter juist het de goedkoopste eherkenning leverancier met een tarief van €41 per jaar.

Digidentity biedt de verschillende eHerkenning abonnement aan met een maandtarief. Er is echter wel een minimale contractduur van 12 maanden waardoor je in eerste instantie voor een heel jaar betaalt. Daarna kan er wel maandelijks worden opgezegd. Ook na het eerste jaar blijft da facturatie per jaar plaatsvinden.

Klantenservice

De klantenservice van Digidentity is bereikbaar via telefoon en mail:

  • +31(0)70 700 79 76
  • helpdesk@digidentity.eu

Bekijk de website van Digidentity

Alle Digidentity Ervaringen:

Hieronder leest u ervaringen van klanten van Digidentity en laat u ook zelf uw eigen ervaring achter om zo andere geïnteresseerden te informeren.

Bijzonder tranentrekkend slecht

1,0 rating
oktober 17, 2020

Wil mijn account beëindigen, geen reactie, geen bevestiging. Onbereikbaar . Een schande dat de overheid deze partij accepteert

JH

Teleurstellend

2,0 rating
oktober 16, 2020

Na in december door de belastingdienst uitgeleverd te zijn aan een externe identiteitscontrole gekozen voor Digidentity. De registratie geen red. vlot en de app deed waarvoor het bedoeld was. Na in gebruikname van een nieuwe smartphone de app met geen mogelijkheid meer werkend gekregen. Wel enkele suggesties per mail ontvangen,echter de puinhoop werd alleen maar groter. Ik hoef toch, ….., geen ict specialist te zijn om in te mogen loggen bij belastingdienst! Om kort te zijn €40 betaald om 2 maal btw aangifte te mogen doen. Ik ga dit niet meer gebruiken.

H. de Vries

regelrechte ramp, gedrocht van een systeem

1,0 rating
oktober 8, 2020

Na afronden Eherkenning 3 directeur (verliep moeizaam en traaaaaag), is het NIET mogelijk een bedrijfsbeheerder en/of medewerkers te autoriseren. of de scans zijn te wazig (niet beter te krijgen met een Samsung, diverse pogingen gedaan) of het verwerken van de “selfie” lukt NIET. Bij de vraag wie daar ondersteuning in kan leveren krijg ik als antwoord (toen kreeg ik nog een reactie) : NIEMAND. Mail gestuurd met verzoek hulp; GEEN reactie. Mail gestuurd met klacht GEEN reactie, gebeld (en uiteindelijk omdat het bijna 17 uur was, en dan stoppen ze) mijn 06 nummer achter gelaten, ik zou teruggebeld worden maar nee, ruim een week later nog GEEN ENKELE reactie. En dan maar zeggen dat er te weinig digitale paspoorten omgewisseld zijn 🙁 . Deze onzin heeft al zo veel tijd gekost (waarmee ander geld verdiend wordt) zonder enig resultaat. Wel een rekening Eherkenning3 directeur, maar hij kan er NIETS mee doen. Kortom een gedrocht van een systeem dat niet werkbaar is en geen resultaat levert. Intussen wordt onze bedrijfsvoering vanaf 10 oktober belemmerd door niet meer werkende digitale paspoorten. Wie kan deze problemen op de juiste plek kenbaar maken? Ik heb mijn klachten mail nogmaals gestuurd en ben benieuwd naar de reactie.

webmaster

Review

1,0 rating
oktober 6, 2020

Dit soort organisaties moet direct opgeheven worden. Schandalige en ondeskundige service. Mensen kunnen de druk niet aan. Totaal overschatte reactie gedreven door slecht management om een project te organiseren die een organisatie niet aan kan. Ook betrokken en verwante partijen bevestigen dit. Geen zaken mee doen.

R.

Niet mee te werken. Onbereikbaar. Onwerkbaar. Onmogelijk.

1,0 rating
september 28, 2020

Digidentity is onbereikbaar. App loopt vast. Volmacht verlenen is onmogelijk. Kortom onwerkbaar.

Ad

Deel uw ervaring: