Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

DIGIDENTITY

Digidentity eHerkenning Review

Het bedrijf Digidentity is gevestigd in Den Haag en heeft ervaring met tal van digitale veiligheid diensten. Zo biedt het bedrijf in Engeland GOV.uk aan, de Engelse variant van DigiD, en is daarmee marktleider. Verder is Digidentity gespecialiseerd in PKIoverheid SSL-certificaten, digitaal ondertekenen en digitale paspoorten.

1.2
Rated 1.2 out of 5
1.2 van 5 sterren (op basis van 31 reviews)
Uitstekend3%
Heel goed0%
Gemiddeld0%
Slecht10%
Verschrikkelijk87%


Alle Digidentity reviews bekijken | Zelf review plaatsen

Naar Digidentity eHerkenning

eHerkenning abonnementen

Digidentity is de enige aanbieder van eHerkenning die niet apart EH2 en EH2+ aanbiedt, zij hebben dit gecombineerd in EH2+. Voor niveau EH3 (het standaard niveau) is het bedrijf gemiddeld qua tarief met een tarief van € 30 per jaar.

Digidentity biedt de verschillende eHerkenning abonnement aan met een maandtarief. Er is echter wel een minimale contractduur van 12 maanden waardoor je in eerste instantie voor een heel jaar betaalt. Daarna kan er wel maandelijks worden opgezegd. Ook na het eerste jaar blijft da facturatie per jaar plaatsvinden.

Naar Digidentity eHerkenning

Klantenservice

De klantenservice van Digidentity is bereikbaar via telefoon en mail:

  • +31(0)70 700 79 76
  • helpdesk@digidentity.eu

Bekijk de website van Digidentity

Alle Digidentity Ervaringen

Hieronder leest u ervaringen van klanten van Digidentity en laat u ook zelf uw eigen ervaring achter om zo andere geïnteresseerden te informeren.

Waardeloos

Rated 1 out of 5
maart 28, 2021

Registreren van EH3+ is een drama. Na regelmatig heen en weer mailen lukt het nog steeds niet om de vereiste smartcard op mijn iPhone te registreren.

Koen

Waardeloos bedrijf

Rated 1 out of 5
maart 18, 2021

Waardeloos bedrijf. Het aanmaken van een account was al een drama. Meerdere mails moeten sturen, o.a. omdat de foto die je met hun app van jezelf moet maken onder geen enkele omstandigheid goed genoeg was, aldus hun software, en heb NB een Iphone. Heb je eindelijk dat account blijkt hun dienst HELEMAAL NIET GESCHIKT voor waar ik het voor nodig heb: aangifte Vpb. Want mijn klant staat niet in het Nederlandse handelsregister. TENENKROMMEND. Al die moeite voor niets. Maar als klap op de vuurpijl: ik moet wel betalen voor de dienst die ik – als hun voorlichting juist was geweest – nooit zou hebben afgenomen. Vervolgens krijg je discussie over de factuur. Echt, wat een slecht bedrijf is dit. Beter een beetje meer betalen dan dit gezeik.

Wien

geen oplossing voor inlogprobleem

Rated 1 out of 5
maart 11, 2021

Ik heb inmiddels enkele maanden geprobeerd met Digidentity VOG’s aan te vragen. Dit kon initieel handig via de app, dat is nu niet meer mogelijk. Ik heb inmiddels meerdere keren geprobeerd het probleem opgelost te krijgen via de helpdesk, maar die blijven steeds dezelfde reactie geven. Ongeacht op welke PC of met welke browser ik inlog, de website blijft vasthangen op “inloggen.”
Ik heb op ooit één vriendelijke medewerker telefonisch gesproken te hebben, niks positiefs over deze organisatie te melden. Ik ga het via een andere aanbieder proberen.

freddy

Drama dit bedrijf

Rated 1 out of 5
februari 20, 2021

Het gaat mis en blijft mis gaan en word niet opgelost. Echt vreselijk je bent het als werkgever verplicht om in te loggen bij UWV, kost geld en nog drama ook dit bedrijf.

M.Beyer

Waardeloze dienstverlening

Rated 2 out of 5
februari 16, 2021

ontzettend onduidelijke toelichtingen bij wat je moet doen. Rare foutmeldingen. Servicedesk onbereikbaar. Zelfs het telefoonnummmer van de servicedesk wat in de chatbot staat klopt niet.

Seb van Deurseb

Deel jouw ervaring: